Как работим
Подходът ни към заданието
дълбоко потапяне в наличните данни
Стартираме със събиране и анализиране на информацията от дигиталните дейности на клиента от десктоп и мобилни устройства. Изследваме потребителското преживяване и ангажираността с генерираното съдържание, как е позиционирана марката в сравнение с конкуренцията. Запознаваме се със съществуващата комуникация с клиентите през всички медийни канали – Платени-Собствени-Привлечени (Paid-Owned-Earned).




Поставяне на целите




Разработка на дигитална стратегия




RACE методологията включва 4 стъпки за комуникация с потребителя:
- Достигане: На тази стъпка изграждаме познание и видимост на бранда, продукта или услугата в онлайн и офлайн канали, с цел привличане на трафик на страницата или в социалните мрежи. Процесът включва (с течение на времето) достигане до все повече потенциални клиенти, чрез използването на собствни, платени или привлечени медийни канали.
- Действие: Това е етапът, в който се случва „убеждаването“ на потенциалните купувачи да предприемат следваща стъпа в пътуването – да разберат повече за компанията или продуктите й, чрез търсене на повече информация.
- Конвертиране: Простичко казано това е стъпката в която убеждаваме привлечените хора да купят от нас, независимо дали ще го направят чрез онлайн транзакции или във физически магазин.
- Обвързване: Този етап изграждаме дългосрочна връзка с клиента чрез комуникация, която цели да ги превърне в лоялни потребителите.
Изпълнение
След като си стиснем ръцете за стратегията, пристъпваме към разработване на детайлен план с активности за всеки етап от „ухажването“ на клиентите. Разбира се, това е рамкирано от бюджета с който разполагаме. Нашият екип покрива изпълнението на всички дейности, включени във всяка от изброените по-горе стъпки.
- Google search и display
кампании
- PR кампании
- Интегрирани дигитални Premium кампании
- Управление на съдържанието на Уеб сайт/блог
- Facebook/Instagram/Linked In кампании
- Поддръжка на профили и страници в социални медии
- Създаване на съдържание.
На този етап определяме набор от ключови показатели за анализ на ефективността и правим постоянни подобрения на кампаниите – чрез тестване на реклами, имейли, страниците на сайта



